2010. március 25., csütörtök

Létraperspektíva - Eredetileg a Netlogra írva

"Elképesztő adat: a nettezők 71 százaléka nem a valós énjét mutatja a világhálón. Persze, sokuknak ez csak apró csíntevés – gyerekes viselkedés, netán jó szórakozás… Talán ők maguk sem tudják az okát, miért mutatják másnak magukat, mint amik valójában. Hogy ez rendjén van-e vagy sem, nem tisztem eldönteni… Egy biztos: az én értékrendembe egyáltalán nem fér bele az ilyesmi…
Azt hiszem, sokan mások is így vélik, de ha nem, talán sikerül meggyőznöm őket az alábbi borzalmas hírrel: A jól megtermett, maffiózó kinézetű 43 éves férfi közösségi oldalon 17 éves fiúnak adva ki magát, kiskorú lányokkal ismerkedett, randevúra csalta őket, majd kihasználva fizikai fölényét…
Ugye, ilyen szemszögből vizsgálva már egészen más a helyzet? Mert a kislány lehetett volna a mi kislányunk, kishúgunk, ismerősünk, de - egyáltalán nem is muszáj annak lennie!!"

(Zsidai Erzsébet - Csillagszemek)

Szóval tegnap éjjel azon gondolkodtam, hogyan jutok el a fürdőkádig, merthogy belelóg egy lámpa.
A burája ugyan eleve megrepedt, de még így is pompás darab hatalmas mennyiségű rezet tartalmazva (Kb. olyan 50 kg lehet és az egyik itteni barátnőmmel cseréltem el egy íróasztalért - Ezért nálunk már egyáltalán nincsen "Zsófiíróasztal" sem!!! meg 2 kisebb lámpáért...)...
Lassanként igaza lesz, ama kampányvezérnek, mert abból a 20 %-ból, ami marad a jövedelmünkből, valóban visszatérünk a cserekereskedelem hőskorába...
Erről azon nyomban bevillant a be nem diktált 281 köbméter gáz, meg a számla és az is, hogy hogy a fenébe tudtam én ezt majdnem egyes-egyedül összehozni egy csekélyke hónap leforgása alatt, mert a lakás az bizony 44 négyzetméter, s mi lenne, ha kimennék vidékre lakni, mert ott legalább elférne ez a temérdek könyv, meg felesleges bútordarab, de az meg sokkal több négyzetméter...
Gázszámlára átszámítva, azonnal le is mondtam e balga ötletről...
Ja, és vasárnap kertrendezés is lesz!!!
Mindeközben örömmel konstatáltam, hogy a szárítón van 2 napra elegendő alsó és felső meg középső ruhanemű, de mosni azt nem tudok, mert a mosógép tetején ágyneműhalmok állnak, a mosdóhoz ugyancsak ezen lámpa miatt nem igazán érdemes hozzáférni...S ha már itt tartok, a tűzhely tetején egy hatalmas puff hever, előtte egy festőállvány (Faszobrász készítette, stabil darab meg a tölgyfaágy oldalsó részei... , de a mosogató szabad préda...)
Miután magamban elmondtam már néhány igazán nem ideillő fohászt (Nem bántva a Mindenhatót...), rádöbbentem, hogy van ugyan két teljesen önálló pincém, de már azt is telenyomtam cuccokkal, így csak rendezkednem szükségeltetik...
Még jó, hogy éppen tegnapelőtt takarítottam ki mindent, mert mániásan igyekszem rendet tartani, hiszen kis lakásban ha kis rend van, akkor jobb, ha inkább nem is lakják...
Fél kilenc magasságában éppen a létra tetején pakolásztam a könyveket egy polcra (Megjegyzem, előtte sikerült leülnöm a konyhában az éppen nem a helyén lévő bárszékre, így azóta is tapogatom sajgó könyököm, meg belilult alsófelemmel igyekszem féloldalasan ülni...), amikor csörgött a hordozható vonalas telefon a bal nadrágzsebemben...
A jobba a mobilokat süllyesztettem be...
Netlogbarát akadozó nyelvvel szerelemre éhezve...
Egy városban élünk, néha telefonál, de nem láttam még soha!
Féltékenyen...
Na, ha én valamit azonnal kiszűrök, az az alkohol, mert olyan absztinens vagyok, hogy még szilveszterkor sem iszom csak narancslevet, de az én bajom!
Úgy nagyjából a helyére tettem (Ja, és a tegnapi nap csodája még az is, hogy megtudtam erről a vezetékes X. éves telefonomról, hogy simán kikapcsolható, s mégis kicseng...Hűha, ez szuper!!!), a telefont meg le...
Csak tudjátok, már reggel elgondolkodtam a fentebbi idézet valóságtartalmán...
Akkor még azt hittem, elég megnézni valakit az iwiw-en, létezik-e, kik a barátai etc.
Azóta tudom, hogy nem...
És én nagyon örülök annak, hogy ilyen barátaim vannak, mint Ti...
Jó, én is kizártam hatvan embert, mert nem gondoltam, hogy érdemes gyűjteni azokat, akikkel nem beszélek, akik küldözgetik az ezt nézd meg, meg azt nézd meg ésatöbbi videókat, de akik maradtak, azokat szeretem és hiszem, a valóságban is éppen olyanok, mint írásaikban!
A barátaim másik felét meg személyesen ismerem.
S nagyszerű az is, hogy mégsem kell találkoznom ezzel a gyűjtőemberrel, mert már tudom, milyen...
Nem ezt a képet mutatta eddig...
Tű a zsákból, vagy hogy is van?!
És így még jobban tudom értékelni ezt az oldalt a www.csillagszemek.hu-val együtt...
Hiszem, hogy mindkét helyen valós emberek valós arcukat mutatják, csak jól kell megválasztani barátainkat...
És én azt hiszem, még nem csalódtam Senkiben sem!!!

Szép Napot Nektek!

PS: Estig pakolok, aztán jövök (Nem fenyegetés...)!


Ditta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése